Kako kupiti

Cijene u na našoj web stranici su izražene s uračunatim popustom za gotovinsko plaćanje, uplatu virmanom ili plaćanje po pouzeću dostavnom službom. Maloprodajna cijena (MPC) vrijedi kod plaćanja karticama, te kod zamjena (kompenzacija).

Robu možete platiti na nekoliko načina: na prodajnom mjestu (gotovinom ili karticama), virmanskom uplatom, internet bankarstvom ili pouzećem, prilikom preuzimanja robe (ukoliko je dostava kurirskom službom).

S kojim karticama radimo i na koliko rata?

American Express
* od 2 do 12 rata (bez kamata)
** od 7 do 60 rata uz ugovor o kreditu (ispunjen zahtjev)

Diners Club International
* od 2 do 12 rata (bez kamata)
** od 13 do 60 rata uz ugovor o kreditu (ispunjen zahtjev)

Mastercard (Zagrebačka Banka, Privredna Banka Zagreb)

* od 2 do 12 rata (bez kamata)
** od 3 do 36 rata uz ugovor o kreditu (ispunjen zahtjev)

Master, Visa, Mastercard Go! (Zagrebačka Banka)
* od 2 do 12 rata (bez kamata)

Maestro, Visa (Privredna Banka Zagreb)
* do 6-12 rata (bez kamata)

Ostale kartice?
Jednokratno kroz provlačenje na prodajnom mjestu.

 

Izjava o eventualnim pogreškama:

Svi artikli prikazani na ovoj web stranici su informativnog karaktera i podložni su promjenama bez ikakvih prethodnih najava. Sve slike i tekstovi su postavljeni u najboljoj namjeri da bismo kupcu ponudili što više informacija s ciljem da kupovina bude što ugodnija. Za svaku krivu sliku, navod u tekstu, cijenu ili trenutno stanje isporučivosti artikla ne snosimo odgovornost! Trudimo se sve eventualne greške ispraviti u što skorijem roku kako bi Vaša kupovina bila ugodnija za Vas i za nas.
Povrat robe u roku od 7 dana

U slučaju da niste zadovoljni sa kupljenim artiklom, imate pravo uređaj vratiti u roku od 7 dana, te će Vam biti isplaćeno 80% financijskih sredstava od ukupne sume koju ste nam uplatili ( usluga transporta se ne računa, transport u oba smjera ide isključivo na Vaš trošak ).

U slučaju povrata robe obvezno je da uređaj ne bude fizički oštećen, mora biti u istom stanju kakvom ste ga preuzeli, sa svom pripadajućom ambalažom u kojoj ste ga dobili, te opremom koja ide uz njega. U protivnom nećemo biti u mogućnosti prihvatiti Vaš zahtjev. Uređaj šaljete nazad prema nama nekom dostavnom službom na Vaš račun ili pak vraćate osobno na prodajno mjesto, ukoliko niste zadovoljni sa dobivenom robom. Po dospijeću uređaja, mi Vam isplaćujemo dogovoreni iznos.

JAMSTVO ZA NOVU ROBU

Za novu robu jamstveni rok teče od dana prodaje i važi dvije godine, samo uz predočenje originalnoga računa o kupnji i jamstvenog lista pravilno ispunjenog od strane prodavača. LOOP d.o.o. jamči da će proizvod funkcionirati besprijekorno i da ćemo odstraniti sve nedostatke i kvarove na proizvodu, koji bi bili posljedica tvorničkih grešaka i koji bi nastali u jamstvenom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštivanju svih tehničkih naputaka.

Ako popravak ne bi bio izvršen u roku od 45 dana, proizvod ćemo zamijeniti novim. U slučaju da popravak u jamstvenom roku traje duže od 10 dana jamstveni rok se produžuje za onoliko dana koliko je trajao popravak.

U SLUČAJU DA JE PROIZVOD POTREBNO POSLATI OVLAŠTENOM SERVISU ILI GENERALNOM DISTRIBUTERU, MOLIMO VAS DA: proizvod bude zapakiran u originalnoj tvorničkoj ambalaži, koja mora biti u dobrom stanju, priložite sve potrebne dokumente (račun, jamstveni list i sl.), troškove prijevoza priznajemo samo u slučaju da je prijevoz izvršen javnim prijevoznim sredstvima (a to je: vlak, autobus, brod…). Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu i štete uslijed toga idu na račun i rizik kupca. Oštećenja koja mogu nastati uslijed transporta robe, moraju biti prijavljena prodavaču i to najdulje u roku od tri dana. Reklamacije po isteku tog roka nažalost ne uvažamo.

OVO JAMSTVO NE OBUHVAĆA: oštećenja koja mogu nastati uslijed pada ili upotrebe sile, oštećenja koja je prouzročila “treća” osoba, jamstvom nisu obuhvaćeni dijelovi koji se smatraju potrošnim, npr: audio glave, igle i glave za gramofone, riboni, žice, plastike, vakuumske cijevi (lampe), žarulje za rasvjetna tijela, itd; kad su spaljena izlazna pojačala kod razglasnih, gitarskih i bas pojačala, audio pojačala s opcijom vanjskih zvučnika i zvučnike s pregorenom zavojnicom; ako je serijski broj proizvoda uklonjen ili preinačen jamstvo prestaje vrijediti, ako je uređaj otvaran ili popravljan od osobe koja za to nije ovlaštena, tj. nije navedena u popisu ovlaštenih servisa.

TEHNIČKI NAPUTCI: Molimo da tehničke naputke pažljivo pročitate, jer će Vam to omogućiti da godinama uživate bez ikakvih poteškoća u kvalitetnom uređaju koji ste izabrali. Svaki uređaj, prije same uporabe u prostoru gdje ste mu Vi namijenili mjesto, treba poprimiti temperaturu samog prostora tzv. temperiranje. Promjene hladno – toplo i obrnuto mogu prouzročiti kvar neovisno o visokoj kvaliteti uređaja. Da bi se izbjegli svi kvarovi nastali netemperiranjem uređaja, ostavite ih prije uključivanja dva do tri sata (najmanje pola sata) u predviđenom mjestu, te ih tek tada priključite. Za kvarove do kojih je došlo udarom groma u struju ne možemo snositi troškove, jer do kvara nije došlo zbog neispravnosti uređaja. U slučajevima nevremena isključite uređaj iz mreže. Zaštita uređaja od mogućih kvarova izazvanih statičkim pražnjenjem najsigurnija je uzemljenjem. Montažu i instaliranje prepustite stručnim osobama, jer je to često u praksi dokazano kao najkvalitetnije i najjeftinije rješenje. Pokušate li sami popraviti uređaj morate znati da: se izlažete riziku od elektrošoka, se pojedini elektronički dijelovi ne smiju dirati rukama, tj. mogu se oštetiti ugradnjom elemenata koji nisu propisani od proizvođača, snosite moguće posljedice koje bi nastale nakon takvog popravka.

JAMSTVO ZA RABLJENU ROBU

Na rabljenu robu ne dajemo jamstvo, već se roba kupuje po principu viđeno-kupljeno. Svaki artikl možete kod nas detaljno pregledati i isprobati, ali naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Vaš LOOP d.o.o.